Accedix al procés d'estabilització extraordinari. Llei 20/2021, de 28 de desembre.
Disponible a partir del 13/03/23 a les 9:00 h
Accedir
Accedix al procés d'estabilització extraordinari. Llei 20/2021, de 28 de desembre.

SGISE implanta un web del personal que permet al seu equip humà actualitzar les seues pròpies dades

22 desembre 2022

La Societat Valenciana de Gestió Integral dels Serveis d’Emergències (SGISE) ha posat en marxa un web del personal que permet al seu equip humà accedir a les seues pròpies dades, actualitzar-les i modificar-les. Aquest nou sistema, que persegueix la interactivitat, s’ajusta millor a les necessitats de l’operatiu i dota als treballadors i treballadores de major autonomia. D’aquesta manera, es disposarà d’una dada única, en línia, àgil, i en suport digital, tant per a la persona com per a la gestió de Recursos Humans.

Les persones empleades poden accedir a aquesta plataforma a través de la web de l’empresa, o bé mitjançant el QR de la targeta identificativa única de cadascuna d’elles. Una vegada dins, trobaran un primer apartat amb les seues dades personals, que poden ser modificades a temps real. El sistema també recull les talles dels uniformes de les persones usuàries, els informes de les seues avaluacions físiques, les seues llicències sol·licitades o el seu quadrant anual.

A més, des del punt de vista de la formació aporta una millora significativa, ja que a partir d’ara cada treballador/a podrà actualitzar les seues pròpies dades acadèmiques i formatives perquè es tinguen en compte des de Recursos Humans.

Segons Paula Cuevas, cap de servei TIC, “la posada en marxa d’aquest portal s’emmarca dins de la tendència global de digitalització de dades i processos que s’està duent a terme en l’empresa, per a reduir burocràcia i guanyar en agilitat i eficiència”.

Aquesta iniciativa atén una de les mesures que recull el pla d’igualtat. En paraules de Vanessa Montañana, directora de Recursos Humans, “forma part dels compromisos que vam adoptar amb la part social en la Comissió d’Igualtat: poder disposar d’una base de dades actualitzada de tota la plantilla, i tindre informació real dels nivells formatius per sexe per a establir mesures positives amb el sexe infrarepresentat”.

L’empresa contempla ampliar les prestacions d’aquesta plataforma en diferents etapes que es duran a terme a mitjà termini, que permetran augmentar encara més la participació de les persones usuàries.

Següent notícia
Compartix la notícia