La present Política de protecció de dades personals (d’ara en avant, “Política de privacitat”) regula el tractament de dades personals dels usuaris web de la SOCIETAT VALENCIANA DE GESTIÓ INTEGRAL DE SERVEIS D’EMERGÈNCIA S.A. (SGISE), d’acord amb el que s’estableix en la legislació aplicable en matèria de protecció de dades (Reglament UE 2016/679 i Llei orgànica 3/2018, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals).
Qui és el responsable del tractament de les vostres dades personals?
• Nom del titular: SOCIETAT VALENCIANA DE GESTIÓ INTEGRAL DE SERVEIS D’EMERGÈNCIA S.A. (SGISE).
• Domicili social: C/ Les Taules, 2.
• Població: L’Eliana, València.
• C.P.: 46183.
• C.I.F.: A-40547499.
• Telèfon de contacte: 961629112
• Correu electrònic: sgise@sgise.es.
Delegat de Protecció de Dades
• Nom del titular: GENERALITAT VALENCIANA.
• Domicili social: Passeig de l’Albereda, 16.
• Població: València.
• C.P.: 46010.
• Correu electrònic: dpdsectorpublico@gva.es.
Vós confirmeu i garantiu la veracitat i exactitud de les dades aportades i que aquestes s’ajusten al vostre estat actual. En aquest sentit, us comprometeu a comunicar qualsevol modificació que es produïra en les esmentades dades, d’acord amb el procediment establit en l’apartat relatiu a l’exercici dels vostres drets.
Amb quines finalitats tractarem les vostres dades personals?
Us informem que totes les dades tractades per la SOCIETAT VALENCIANA DE GESTIÓ INTEGRAL DE SERVEIS D’EMERGÈNCIA S.A. (SGISE) són necessàries per a les finalitats descrites en la present Política de privacitat i el fet de no facilitar-les suposaria la impossibilitat de poder gestionar adequadament la relació existent amb vós.
A continuació, es descriuen les diferents finalitats amb les quals es tracten les vostres dades personals i les bases que legitimen el tractament:
I. Finalitats.
• Tramitar la vostra sol·licitud a l’empara de la legislació vigent.
• Facilitar l’ús dels serveis del portal/web d’acord amb la seua funcionalitat i normes d’ús aplicables.
• Atendre les peticions, queixes, reclamacions rebudes a través dels mitjans de contacte del portal.
• Atendre les peticions d’accés a informació rebudes a través dels mitjans de contacte del portal.
• Posar a la vostra disposició, si s’escau, la informació sol·licitada a través dels mitjans de contacte del portal.
• Realitzar enquestes, recaptar signatures, atendre suggeriments dels ciutadans i veïns.
• Base legal.- Compliment de les obligacions legals aplicables a l’Ajuntament (article 6.1.c RGPD), així com el compliment de missions realitzades en interés públic o en l’exercici de poders públics conferits (6.1e RGPD), tot això d’acord amb les normes que regulen l’actuació de les Administracions Públiques i, especialment, la Llei 39/2015 d’1 d’octubre de Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, la Llei 40/2015 d’1 d’octubre de Règim Jurídic del Sector Públic, Llei orgànica 5/1982 d’1 de juliol de l’Estatut d’Autonomia de la Comunitat Valenciana i la Llei 5/1983 de 30 de desembre de la Generalitat del Consell, així com altres normes reguladores tant estatals com de la Comunitat Valenciana.
II. Tractament per execució de la relació contractual o aplicació de mesures precontractuals:
• Atendre les diferents sol·licituds d’informació sobre els serveis oferits pel responsable.
• Formalitzar la relació contractual.
• Gestionar, mantindre i controlar d’una forma efectiva la relació derivada de la contractació dels serveis.
• Gestió de licitacions i contractes amb l’organització.
• Gestió de les borses d’ocupació.
En cas que no autoritzeu el tractament de les vostres dades per a les anteriors finalitats, això no afectarà el manteniment o compliment de la relació contractual que manteniu amb nosaltres.
III. Compliment d’una obligació legal:
• Gestionar adequadament les sol·licituds de drets de la normativa vigent de protecció de dades.
• Comunicar les vostres dades a autoritats públiques, reguladors o òrgans governamentals en aquells supòsits en què és necessari fer-ho per llei, normativa local o en el compliment d’obligacions reguladores.
IV. Consentiment de l’interessat:
• Gestionar adequadament els consentiments atorgats pels usuaris.
V. Compliment d’una missió realitzada en interés públic o en l’exercici de poders públics.
Les dades de caràcter personal que se sol·liciten seran aquelles estrictament imprescindibles per identificar i atendre la sol·licitud realitzada per la persona titular d’aquestes o prestar els serveis demandats i no seran tractades ulteriorment de manera incompatible amb aquests fins.
A qui li comunicarem les vostres dades?
En els termes descrits en l’apartat sobre les finalitats del tractament, SOCIETAT VALENCIANA DE GESTIÓ INTEGRAL DE SERVEIS D’EMERGÈNCIA S.A. (SGISE), podrà comunicar les vostres dades personals a les següents entitats:
• Agència Estatal d’Administració Tributària.
• Institut Nacional d’Estadística.
• Ministeri d’Hisenda i Administracions Públiques.
• Entitats locals Tresoreria de la Seguretat Social i Inspecció de Treball.
• Sindicatura de Comptes, les Corts.
• Tribunal de Comptes
• Organitzacions sindicals.
• Entitats financeres.
• Empresa de gestió de nòmines.
• Empreses de gestió de cursos per a la Fundació Estatal per a l’Ocupació, que posteriorment els dona d’alta en l’aplicació de la mateixa Fundació Estatal per a l’Ocupació.
• Fundació Estatal per a l’Ocupació.
• Òrgans judicials.
• Forces i Cossos de Seguretat.
• Administracions públiques competents en l’emergència objecte de l’incident.
• Òrgans de la comunitat autònoma i de l’administració local.
Transferències internacionals de dades
Com a norma general, no s’efectuen transferències de dades a tercers localitzats o els servidors dels quals se situen fora de l’Espai Econòmic Europeu. No obstant això, en aquells supòsits excepcionals en els quals aquestes transferències internacionals es produïsquen, s’adoptaran les mesures necessàries perquè aquestes es facen a un país o organització que haja oferit garanties adequades o aquestes puguen fonamentar-se en els principis legitimadors establits normativament.
Durant quin termini emmagatzemarem les vostres dades?
Tractarem les vostres dades, sempre que siguen necessàries per a la finalitat per a la qual van ser recollides i, una vegada finalitzada la relació que legitima el tractament de les vostres dades, aquestes s’emmagatzemaran bloquejades amb l’únic objectiu de realitzar la formulació i defensa de reclamacions i l’oportuna cessió a requeriment de les autoritats, únicament durant el temps establit legalment.
Així mateix, una vegada finalitzada la relació contractual, tractarem les vostres dades personals per a l’enviament de comunicacions comercials, sempre que disposem del consentiment exprés per a això.
Decisions automatitzades i elaboració de perfils
No es prendran decisions automatitzades basades en el tractament de les vostres dades personals. A l’hora de gestionar les borses de treball s’elaboraran perfils mitjançant el següent procediment: Alguns processos de selecció gestionats en la plataforma es realitzen de manera automatitzada assignant al candidat un número (puntuació provisional) sobre la base de la seua autoavaluació. En tot cas, aquest procés es realitza amb intervenció humana, i és el tècnic assignat l’encarregat d’acarar la informació facilitada, així com la puntuació assignada en el procés de contractació.
Quins són els vostres drets?
Us informem que, d’acord amb la normativa vigent, teniu dret a revocar el consentiment atorgat, així com a exercir els vostres drets d’accés, rectificació, supressió, limitació, oposició, així com el dret a la portabilitat de les vostres dades i a no ser objecte de decisions automatitzades.
S’informa els interessats que, a més a més, podreu presentar una reclamació davant l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (https://sedeagpd.gob.es), en el supòsit que considereu que no s’ha atés convenientment l’exercici dels vostres drets per part de la SOCIETAT VALENCIANA DE GESTIÓ INTEGRAL DE SERVEIS D’EMERGÈNCIA S.A. (SGISE).
Com podeu exercir els vostres drets?
Ens comprometem a respectar la confidencialitat de les vostres dades personals i a garantir l’exercici dels vostres drets.
D’acord amb la legislació aplicable, us informem que podreu exercitar els vostres drets, posant-vos en contacte en l’adreça de correu electrònic: dpdsectorpublico@gva.es, indicant-nos el motiu de la vostra sol·licitud i el dret que voleu exercitar.
En cas que ho considerem necessari per a poder identificar-vos, podrem sol·licitar-vos còpia d’un document acreditatiu de la vostra identitat.
Teniu dret a revocar en qualsevol moment el consentiment per a qualsevol dels tractaments per als quals l’heu atorgat.
Es pot modificar aquesta Política de privacitat?
Sí, aquesta Política de privacitat es pot actualitzar. L’última actualització data del 30 de novembre del 2021.
Tots els possibles canvis en la nostra Política de privacitat seran publicats en aquest lloc web. Per tant, us convidem a revisar el contingut d’aquesta secció de manera periòdica.