Accedix al procés d'estabilització extraordinari. Llei 20/2021, de 28 de desembre.
Disponible a partir del 13/03/23 a les 9:00 h
Accedir
Accedix al procés d'estabilització extraordinari. Llei 20/2021, de 28 de desembre.

La SGISE incorpora una nova plataforma d’administració electrònica per a gestionar els seus contractes de manera més eficient

4 octubre 2023

La Societat Valenciana de Gestió Integral dels Serveis d’Emergències (SGISE) fa un pas més en el seu procés de transformació i modernització administrativa amb la incorporació de Gestiona; una plataforma d’administració electrònica que permet iniciar i executar contractes de manera més eficient, a més d’altres procediments relacionats amb l’administració.

La implantació d’aquesta eina permetrà agilitzar els procediments de l’empresa i millorar l’eficiència en les operacions de contractació, tenint això un impacte positiu directe en els recursos que es necessiten.

I és que la nova plataforma permet centralitzar i automatitzar els processos de contractació de manera eficient, generar contractes electrònics i signatures digitals segures, o emmagatzemar documents de forma centralitzada. A més, ofereix la possibilitat de realitzar un seguiment més precís dels processos, garantint una major transparència i traçabilitat en les operacions d’una forma més senzilla a tots els equips.

Aquesta actuació garanteix el compliment de la complexa normativa a la qual s’acull la SGISE com a part del sector públic instrumental.

Següent notícia
Compartix la notícia