La Societat Valenciana de Gestió Integral dels Serveis d’Emergències (SGISE) ha iniciat el repartiment, instal·lació i posada en marxa d’ordinadors portàtils en totes les unitats del Servei de Bombers i Bomberes Forestals, que a més rebran un programa de formació sobre aquest tema.
Després d’haver conclòs la fase de desplegament de la xarxa de comunicacions en totes les unitats, el departament de Tecnologies de la Informació i Comunicacions comença un nou projecte per a instal·lar en cadascuna de les unitats, incloses les de reforç, un ordinador portàtil amb els seus corresponents perifèrics (monitor, teclat, ratolí i docking).
Es tracta d’una instal·lació estàndard, homogènia i controlada que s’iniciarà amb el desplegament de huit unitats pilot que reportaran millores d’aquest equipament.
En paraules de Paula Cuevas, cap del servei TIC, “amb aquest projecte, les persones empleades de les 56 bases que acullen les 62 unitats del Servei, podran accedir i executar de manera individual els processos logístics i de recursos humans que actualment realitzen de manera global a través de dispositius mòbils”.
D’aquesta manera, l’empresa fa un pas més en els processos de transformació i digitalització que està duent a terme, amb l’objectiu d’agilitzar les gestions administratives, logístiques i laborals de les persones que integren el servei operatiu, així com facilitar el seu accés a la informació corporativa i la comunicació amb la resta de departaments.
Es contempla que aquest desplegament quede executat íntegrament al llarg del tercer trimestre del present any.