La Societat Valenciana de Gestió Integral dels Serveis d’Emergències, SGISE, continua amb el procés d’avaluació de riscos psicosocials amb el qual pretén millorar el benestar del seu equip humà.
La direcció de la SGISE ha assenyalat que l’objectiu és detectar àrees de millora i implementar mesures d’acció perquè el clima laboral i la salut dels treballadors i les treballadores siguen òptims.
Aquesta nova fase s’executa després de la recollida de dades de diagnòstic i definició dels grups d’anàlisis acordades en el Comité de Seguretat i Salut de l’empresa i arranca amb la recollida de dades a partir d’un qüestionari anònim i confidencial que es farà arribar a tot el personal treballador de l’empresa.
Sobre la base de la informació recaptada, s’analitzarà la situació actual de l’organització acompanyada d’una proposta d’accions de millora en l’àmbit de les condicions de treball de la plantilla.
L’avaluació està sent realitzada per personal expert del Servei de Prevenció Alié en coordinació amb el Servei de Prevenció Propi de la SGISE. La col·laboració de tota la plantilla és molt necessària, i contribuirà a identificar factors de risc i a desenvolupar mesures per a minimitzar-los.
Utilizamos cookies propias para optimizar nuestro sitio web y servicios, mejorar su navegación. Puede aceptar todas las cookies, pulsando el botón “Aceptar todo”, o puede configurarlas o rechazar su uso pulsando el botón “Ver preferencias”. Para más información seleccione el apartado “Política de cookies” en el pie de página.