La Societat Valenciana de Gestió Integral dels Serveis d’Emergències (SGISE) està implementant en el seu departament de recursos humans l’última tecnologia software SAP en el núvol com a eina de gestió informàtica amb l’objectiu de millorar i unificar les tasques administratives en l’empresa pública.
La responsable de l’Àrea de Tecnologies de la Informació i Comunicacions (TIC) de la SGISE, Paula Cuevas, ha explicat com s’ha desenvolupat el procés d’adaptació d’aquest sistema en la citada empresa pública dins del XVIII fòrum AUSPE, el més important relacionat amb aquesta mena de sistema informàtic que se celebra aquests dies a Palma.
Cuevas ha explicat que la SGISE “és una empresa amb tan sols quatre anys de funcionament i en la qual ens trobem amb uns processos i sistemes en recursos humans no unificats, amb diversos convenis d’aplicació, dispersió geogràfica d’empleats i diverses eines d’informació. Aquest nou projecte ens permet la internalització de la gestió de nòmines i la unificació dels processos, implementant un sistema robust”.
Paula Cuevas ha destacat també el suport rebut per part de la Gerent de la SGISE, María Duart, ja que “en la transformació dels processos i tecnologia en l’empresa pública ha d’existir una alineació interna i predisposició al canvi per part tant de la Direcció General com del departament de Recursos Humans”.