Accedix al procés d'estabilització extraordinari. Llei 20/2021, de 28 de desembre.
Disponible a partir del 13/03/23 a les 9:00 h
Accedir
Accedix al procés d'estabilització extraordinari. Llei 20/2021, de 28 de desembre.

La SGISE actualitza el Pla de Prevenció de Riscos Laborals per a integrar a la nova directiva en el desenvolupament de les mesures preventives

3 juny 2024

La Societat Valenciana de Gestió Integral d’Emergències (Sgise) ha informat els seus treballadors de l’actualització del Pla de Prevenció de Riscos Laborals amb la inclusió, a més de les funcions i responsabilitats en matèria preventiva, dels nous càrrecs directius de l’empresa.


El document, aprovat per la presidenta del Consell d’Administració, la consellera de Justícia i Interior, Elisa Núñez, en data 31 de maig, recull el compromís d’integrar la prevenció en l’estructura organitzativa de l’empresa amb la cooperació de cadascun dels membres de la plantilla en funció del seu nivell de responsabilitat.

El Pla de Prevenció és l’eina que estableix com s’integra la prevenció de riscos laborals en el funcionament general de l’empresa amb la finalitat de garantir la seguretat i salut de tot el personal.

El text va acompanyat del document que recull la Política de Prevenció de Riscos Laborals de Sgise que es regeix pels següents principis: “tota tasca ha d’executar-se de manera segura; han de complir-se i fer complir tots els mètodes, els procediments i instruccions de treball establertes, així com la legislació aplicable i requisits en matèria de seguretat i salut en el treball.”

A més, “es promourà la formació contínua teoricopràctica de tot el personal treballador en la seva àrea d’actuació; la conducta segura en totes les tasques, la consulta i la participació del personal, la millora contínua del sistema de gestió i s’establirà un sistema de prevenció de riscos que compti amb tots els mitjans adequats per a aconseguir els seus fins”.

Finalment, s’especifica que “per a aconseguir una eficaç implantació de la política de prevenció de riscos laborals en SGISE i integració de l’activitat preventiva en tots els nivells i actuacions, s’assignaran els recursos necessaris i es planificarà de manera adequada la seva utilització”.

Següent notícia
Compartix la notícia